Shaklee Fun Day Di Cawangan Seluruh Malaysia

Sejarah awal, bisnes Shaklee mula bertapak di Malaysia pada awal tahun 1988. Sudah lebih 20 tahun bisnes Shaklee Malaysia.

Di pasaran antarabangsa, penubuhan Shaklee Corporation ialah pada tahun 1956. Sebelum itu, multivitamin pertama di dunia dicipta pada tahun 1915 oleh Dr Forrest C Shaklee. 

Di sepanjang lebih 20 tahun, banyak aktiviti bisnes yang dianjurkan untuk meraih para leaders dan juga ahli- ahli baru untuk menyertai Shaklee Malaysia. Termasuklah baru- baru ini, Shaklee Malaysia telah menganjurkan event sehari iaitu Shaklee Fun Day.

Shaklee Fun Day berlangsung pada Sabtu, 18 Mac 2023. Shaklee Fun Day adalah event sehari yang dijalankan di hampir semua cawangan termasuklah HOME Office Shaklee di Sunway Geo, Selangor, dan 3 cawangan lain iaitu di KL, Kota Bharu dan Johor Bharu. 

Event sangat meriah. Banyak promosi produk Shaklee dan free gifts yang di berikan. Promosi yang membuatkan ramai pencinta Youth tak senang duduk. 

Skincare Youth ni memang sangat popular kerana amat sesuai dengan semua jenis kulit, tanpa lebih dari 1500 bahan kimia yang berbahaya dan 100% dari sumber tumbuhan. 

Di samping itu, kalian berpeluang untuk mendapatkan pemeriksaan kesihatan percuma dan konsultasi percuma dari Pakar Nutrisi Shaklee. 

Alhamdulillah dapat juga berjumpa dengan rakan- rakan bisnes yang lain termasuk Master- Master IReach dan Mr Leong, CEO shaklee Malaysia. 

Syukur Mas datang satu family dengan membawa mertua yang sememangnya pengguna tegar Shaklee. Sempat lah top up beberapa supplemen untuk berpuasa.

1. Collagen untuk masalah sendi 

2. Nutriferon untuk kuatkan imuniti

3. Alfalfa untuk elak masalah angin masa berpuasa

4. OsteNutrix untuk masalah sakit lutut, sendi supaya senang mau beribadah di bulan puasa 

Alhamdulillah dapat 3 free gift dari Shaklee iaitu Ceramic Tumbler, pouch dan woven bag. 

Diharap akan datang, Shaklee anjurkan lagi event sebegini. 

Inshaa Allah 

Kita ikhtiar, dengan izinNya jua. Nak dapatkan konsultasi percuma dan info lanjut mengenai Shaklee, boleh wassap ke talian 013-6341955. 

Jangan segan- segan tau. 

Salam sayang,

Lya Abdul

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#projekmegablog

#shakleeshahalam

Comments

Popular posts from this blog

Set Kurus Shaklee : Antara Realiti atau Fantasi?

Motivasi buat Diriku dan Dirimu

Pengalaman Menyusu 5 Anak Selama 11 Tahun