3 Langkah Mudah Buat Duit Raya Dengan Shaklee

 Assalamualaikum wrb wbt

Alhamdulillah segala persiapan Ramadhan hampir 80%. Kurang dari 10 hari lagi nak berpuasa ni, semuanya sudah bersedia? 



Menyambut lebaran sememangnya memerlukan peruntukan dan kos yang besar. Nak beli baju raya, nak sediakan duit raya buat ibu ayah tersayang, anak- anak, saudara mara, nak hadiahkan biskut raya buat sahabat jiran taulan. Segalanya memerlukan duit. 

Nak tahu cara buat duit Raya dengan Shaklee? 

Jom lihat 4 Cara Mudah untuk dapatkan Duit Raya dengan Shaklee, 

1. Langkah Pertama: Jadilah Ahli Shaklee

Dengan hanya bermodalkan RM35, kalian sudah layak bergelar ahli Shaklee. Segalanya hanya di hujung jari, secara online sahaja. Murah bukan? 

Cara lain kalian boleh membeli produk dalam RM350, keahlian adalah percuma dan termasuk postage. Kita hanya tunggu sahaja barang sampai di depan rumah. 

Cadangan set yang sesuai menjelang Ramadhan adalah untuk mendapatkan Set Berpuasa 1-2-3 dengan hanya RM325, kalian layak dapat keahlian dan pos percuma untuk set ini. 



2. Langkah Kedua : Cadangkan Set Berpuasa 1-2-3 kepada Keluarga, Sahabat dan Jiran

Dah merasai kesan baik daripada Set Berpuasa 1-2-3, kenalah berkongsi kebaikan set ini dengan 4 orang yang lain iaitu 1 set untuk rakan baik, 1 set untuk ibu ayah, 1 set untuk jiran dan 1 set lagi untuk rakan sekerja. 



Hasil jualan daripada 4 Set Berpuasa 1-2-3, kita akan dapat untung runcit sebanyak RM65. Selain itu, Shaklee akan membayar bonus 8% berjumlah RM96.40. 

Dapatlah duit raya sebanyak RM356.40. 

3. Langkah Ketiga : Gandakan Duit Raya dengan Shaklee

Nak dapatkan lebih lagi duit raya dengan Shaklee, kenalah berkongsi dengan lebih ramai lagi ahli keluarga, sahabat dan jiran kita. 

Kongsikan lagi 4 Set Berpuasa 1-2-3 dengan 1 set lagi untuk rakan sekerja, 1 set lagi kepada kawan baik, 1 lagi untuk jiran kita dan seterusnya 1 set untuk mertua kalian.



Maka, berganda lah duit raya berjumlah RM850. 

Tak cukup dengan duit raya RM850, Jom gandakan lagi dengan menambah lagi 4 Set Berpuasa 1-2-3 kepada rakan sekerja, kakak atau abang, jiran dan kawan baik kita. 



Inshaa Allah, dengan 12 Set Berpuasa 1-2-3, kalian akan layak mendapat duit raya sebanyak RM1307. 

Langkah Seterusnya : Bukan Sekadar Duit Raya, Malah Duit Pendapatan Setiap Bulan

Bagi memastikan duit raya yang diperolehi bukanlah hanya di bulan Syawal sahaja, malah nak dapatkan duit tambahan untuk bulan- bulan seterusnya. Caranya adalah dengan mendaftarkan keahlian buat semua pelanggan yang telah membeli produk dengan kita. 

Daftarkan keahlian mereka di bawah nama kita. Ini akan membawa kepada jalinan bisnes yang berpanjangan. 

Produk Shaklee terdiri tidaklah terdiri daripada produk supplemen semata- mata, malah merangkumi produk penjagaan wajah atau skincare, dan juga produk penjagaan rumah iaitu home care. 

Produk Shaklee juga sangat sesuai untuk semua golongan. Tidak kiralah anak- anak seawal usia setahun, remaja, dewasa dan golongan emas. Setiap golongan ini ada produk yang sesuai untuk di amalkan.

Kongsikan dan Beri Duit Raya Dengan Yang Tersayang

Langkah bijak untuk memberi duit raya kepada ahli keluarga atau sahabat adalah dengan mengajarkan mereka cara buat duit raya dengan Shaklee. Ajarkan mereka 3 Langkah Mudah buat duit raya dengan Shaklee di atas, inshaa Allah pastinya raya mereka akan lebih bermakna pada tahun ini.

Jom, apa lagi? 

Usah tunggu lama- lama tau, nak tahu lebih lanjut atau sebarang pertanyaan mengenai cara buat duit raya dengan Shaklee, boleh terus contact Mas 013-6341955 sekarang.

Contact sekarang ya šŸ¤

Salam sayang,

Mas@Lya Abdul 

#blogmegashaklee

#shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#pengedarshakleeshahalam






Comments

Popular posts from this blog

Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah Hanya RM99 Sahaja

Hari Raya Meriah Dengan Shaklee

Set Kurus Shaklee : Antara Realiti atau Fantasi?