Insentif Shaklee Terbaik Di Malaysia

 Assalamualaikum wbt wbr 

Salam Lebaran 2023, Maaf Zahir Batin. 

Bilamana setuju nak join bisnes Shaklee, sungguh teruja dengan insentif Shaklee yang ditawarkan. 

Apakah Tawaran Shaklee?

Shaklee menawarkan 3 insentif iaitu 3C. 3C adalah Cash, Car bonus dan Convention. 

C pertama iaitu, Cash. Apabila mencapai tahap penjualan tertentu, pihak Shaklee akan memberikan insentif berbentuk wang tunai yang akan di bank in terus ke dalam bank kalian setiap bulan pada 15hb. Ini tidak termasuk untung runcit yang kita akan dapat melalui penjualan. Cash ini dalam erti kata lain, duit insentif macam gaji kita setiap bulan. Slip ini laku untuk membuat loan rumah atau nak beli kereta tau.


C kedua ialah  Car Bonus. Car bonus ini adalah Program mencapai penjualan Maksimum yang di tetapkan selama 3 bulan program atau 4 bulan Program berturut- turut. Car bonus ini diberikan  secara tunai, pembayaran melalui akaun bank masing- masing. Tidak kiralah kita nak buat apa dengan insentif tersebut, ada di antara penerima Car Bonus yang membeli kereta, rumah dan membuat simpanan dengan insentif Car Bonus ini.  


C terakhir ialah Convention. Insentif convention ini adalah merupakan trip dalam dan luar negara yang dikenali sebagai trip regional atau international trip yang dianjurkan oleh Shaklee. Yang bestnya, trip international ini boleh ditukarkan kepada Umrah tajaan Shaklee. Seronok sangat kan? 

Apa yang Best tentang Insentif Shaklee?

1. Pelan insentif Shaklee adalah pelan pembayaran tanpa had, "Pay to Infinity". Tidak kisah lah berapa jumlah yang kalian layak, Shaklee tetap akan bayar dan beri bonus selayaknya. 

2. Pelan insentif Shaklee sudah dipatenkan. Dengan erti kata lain, pihak syarikat lain tidak boleh meniru sistem insentif yang telah Shaklee tawarkan. 

3. Shaklee tidak pernah gagal membayar bonus kepada setiap ahlinya. Bonus diterima setiap bulan pada 15hb malah selalu awal daripada tarikh ini. 

Best kan? 

Terpulang kepada kalian, nak dapatkan side income atau jadikannya sebagai pendapatan utama, inshaa Allah boleh. 

Ramai leaders Shaklee terdiri daripada golongan professional dan bergelar jutawan dalam masa yang sama.

Berkongsi manfaat KESIHATAN untuk semua, inshaa Allah pulangan lumayan menanti kalian. Bukan sahaja dari segi kewangan, malah kebebasan masa dan dapat mengumpul saham akhirat buat di sana kelak. 

Nak join team Mas? Hubungi saja 013.634.1955 sekarang ya. 


Salam Sayang,

Lya Abdul

#nextlevelblogging 

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#pengedarshakleeshahalam

Comments

Popular posts from this blog

Set Kurus Shaklee : Antara Realiti atau Fantasi?

Motivasi buat Diriku dan Dirimu

Pengalaman Menyusu 5 Anak Selama 11 Tahun