Review Projek Mega Blog Shaklee 1.0

 Bismillahi Masha Allah

Sesungguhnya bersyukur sangat pabila group bisnes memperkenalkan projek blog mega Shaklee baru- baru ni. teringat awal tahun 2013 dulu memang start dengan blog. Blog Inilah merupakan kedai bergerak untuk memulakan bisnes  Shaklee dulu. 

Jemput klik di sini untuk blog ibum2m. Tak sangka bermula dari anak dua sehinggalah kini sudah punya anak lima. Syukur Alhamdulillah. Terasa cepat sungguh masa berlalu. 

Blog yang dibina, fungsinya bukanlah sekadar kedai bergerak 24jam. Ianya juga menghimpunkan banyak perkongsian, cerita mengenai diri sendiri dan sahabat di sekeliling. 

Projek ini banyak mengimbau kenangan dulu. Pabila dijalankan secara berjemaah, maka terbit lah rasa rindu untuk menulis lebih kerap lagi. Syukur Allah gerakkan hati untuk terlibat sama dalam projek megablog Shaklee ini. 

Lihat di SINI untuk link entri pertama blog ini

Projek ini memupuk sifat setia kawan, bekerjasama di antara satu sama lain dan saling mengingatkan tanggungjawab masing- masing untuk menaikkan lagi blog yang baru mahupun sedia ada.

Besar lah harapan diri ini agar penulisan di blog Ini dan blog lama akan dapat memberi manfaat buat semua. Inilah peluang untuk menanam benih dan mengumpul saham buat akhirat kelak. 

Serius, pabila sesuatu perkara itu dilaksanakan dengan berjemaah, ianya lebih bermakna dan saling mendukung di antara satu sama lain tanpa ada perasaan hasad dengki. Semuanya saling mendoakan kejayaan masing- masing. 

Kenapa nak join ProjekMegaBlogShaklee 2.0?

Inilah kenapa pabila diumumkan untuk projek megablog shaklee 2.0, terus teruja untuk merancakkan dan turut serta dengan penuh semangat dan tekad. Semoga penulisan ini dapat memberi manfaat sebanyaknya buat diri sendiri dan juga para pembaca. 

Inshaa Allah 

Syukur dipertemukan jalan seiring dengan orang- orang yang ingin berubah dan berjaya, keluar dari zon selesa dalam menggapai segala impian yang bakal terlaksana.

Salam Sayang,

Lya Abdul


#shakleehtriumph2023

#shakleethrive2023

#blogmegashaklee

#pengedarshakleeshahalam

Comments

  1. samalah kita Mas. Teruja dengan Projek Blog Mega 2.0. Semoga blog kita menjadi ladang pahala dan memberi manfaat pada yang memerlukan.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Set Kurus Shaklee : Antara Realiti atau Fantasi?

Motivasi buat Diriku dan Dirimu

Pengalaman Menyusu 5 Anak Selama 11 Tahun